четвртак, 16. септембар 2010.

Andjelina ponosna na tetovaže...


ANDJELINA DŽOLI JE PONOSNA NA SVOJE TETOVAŽE

Andjelina Džoli je prodiskutovala na temu body-arta sa novinarom magazina Post-Modern Ink i intervju sa njom je objavljen u novom broju ovog australijskog izdanja. Evo kraćih izvoda iz intervjua, o tetovažama na telu ove lepe glumice.
Анджелина Джоли гордится своими тату
"Tetovaže mi se mnogo dopadaju", - izjavila je Andjelina, koja vaspitava šestoro dece, sa svojim partnerom, Bredom Pitom, koji je, takodje, istetoviran na više mesta.
"Smatram to vrstom body-arta i ne vidim ničeg nenormalnog u tome. Neko troši svoje vreme u životu na krzna drugih, ja imam svoje vrednosti, važne samo meni. Moja najnovija tetovaža su - pet vertikalnih redova drevne kambodžanske zakletve. To imam na ledjima i za mene je to nešto najsvetije!" - priznaje glumica.
"Što se tiče mog zmaja, to je bilo veliko iznenadjenje. Boravila sam u Amsterdamu i možda sam izgledala nekome malo šašavo kada sam skinula pantalone u tatoo-salonu i zadremala, a ujutro se probudila ovog, stvarno smešnog zmaja!" - nastavlja glumica...
"Uvek sam želela tetoviranog zmaja, ali ovaj je imao smešni plavi jezik. Za mene zmaj predstavlja ženu - jaku i veoma elegantnu!" - zaključila je ona.
Izvor: Post-Modern Ink
Post: Jelena Stefanović

Нема коментара:

Постави коментар