петак, 10. септембар 2010.

NAOMI KEMPBEL je naučila da živi u miru sama sa sobom...


Наоми Кэмпбелл научилась жить в мире с собой (фото)
Tokom poslednjih 25 godina radila sam veoma teško i mnogo, na podijumu sam se trudila da izgledam idealno. Bila sam previše zahtevna, kako prema drugima, tako i prema sebi..." - rekla je Naomi.
- "Ali niko nije savršen, pa ni ja. Da bih shvatila i priznala sebi da savršenstvo ne postoji, bilo mi je potrebno vreme, za mene je to bio dug put!" - priznaje "panterka" podijuma.
- "Da bih počela da živim u miru i skladu sama sa sobom, bilo je potrebno da shvatim mnoge stvari, počev od onih najosnovnijih. Na primer, da je potrebno kvalitetno spavati, adekvatno se hraniti i ostavljati ujutro vremena za molitvu i meditaciju". - priča o svojim iskustvima super-model Naomi. 
2000.godine Naomi je priznala krivicu za napad na svoju asistentkinju, 2003.godine prijavljena je sudu od strane druge asistentkinje, jer ju je gadjala mobilnim telefonom! 
Svega godinu dana kasnije, 39-godišnju manekenku su optužili da je iz sve snage udarila u lice svoju kuvaricu, a 2005.godine, još jedna lična pomoćnica je priznala da ju je Naomi gadjala telefonom i pogodila u glavu!
2006.godine kraljica podijuma je bila uhapšena - ovoga puta besna lepotica je bacila svoj, dragim kamenjem ukrašeni, mobilni telefon, na svoju kućnu pomoćnicu!
Ponovo je uhapšena u aprilu 2008.godine na londonskom Hitrou aerodromu, sa optužnicom za napad na policajca, a izliv besa je izazvao nestanak jednog od njenih kofera.
Nedavno je Naomi bila na sudu gde je priznala da je dobila na poklon "krvave dijamante" od liberijskog diktatora-kanibala, Čarlsa Tejlora.
To su samo neke epizode iz života ove skandalozne lady, a šta nije obelodanjeno, sam Bog sveti zna!
Možda je na smirenje Naomi i drugačiji pogled na život uticala i veza sa ruskim milijarderom Vladislavom Doronjinim, možda je on našao recept za kroćenje goropadnice?
Prema materijalima: Showbiz Spy
Foto: Socialite Life

Post: Jelena Stefanović

Нема коментара:

Постави коментар