четвртак, 9. септембар 2010.

Keti Holms u najnovijem Marie Claire


KETI HOLMS se pojavila u najnovijem broju magazina Marie Claire, povodom promocije njenog novog filma "Romantičari" i ispričala ponešto o filmu i o svom životu sa Tomom Kruzom.

- "To je fenomenalna stvar..." - izjavila je Keti u odgovoru na pitanje: "Kako je to biti gospodja Kruz?" 
- "Kod kuće je Tom veliki čovek, kao i na filmu i uvek se potpuno posvećuje svemu šta radi. U ulozi oca se odlično snalazi, potpuno je u tome. To me inspiriše i život nam je veoma lep i radostan, veoma smo zahvalni zbog toga".
Na pitanje da li želi još dece, Keti je odgovorila:
- "Možda kroz koju godinu, trenutno želim biti sigurna da me Suri ima dovoljno za sebe. Ja sam najmladja u porodici: jedna sestra je starija od mene 5 godina, druga 9 i meni se jako dopadalo da budem mala miljenica svih! Volela sam majčinu pažnju i još uvek volim kada je svi posvećuju samo meni. 

Кэти Холмс
Кэти Холмс
Кэти Холмс
Кэти Холмс

Izvor: JustJared

Post: Jelena Stefanović

Нема коментара:

Постави коментар