субота, 18. септембар 2010.

Dru Barimur u najnovijem Harper’s Bazaar-u...

DRU BARIMUR se pojavila u najnovijem broju magazina Harper’s Bazaar i redakciji ispričala o svom životu  na filmu. Predstavljena je setom fotografija u vidu glamurozne dive iz prošlog veka, pomalo kao Ketrin Denev, pomalo kao Grejs Keli, ili pak, kao obe.

Dru je sa zadovoljstvom pričala o svom dečku, Džastinu Longu, sa kojim je snimila zajednički film "Ljubav na rastojanju" o kome je rekla niz pozitivnih stvari:
- "On je veoma sladak i nikoga ne volim, ne poštujem i ne divim se, kao njemu. Fizički je neizvodljivo imati jače osećaje nego što ih imam ja, prema ovom čoveku..."

Takodje, Dru je ocenila da je sa 30 godina naučila da poštuje vreme i ljude.
- "Sada sam u skladu sama sa sobom. Takva sam bila i u ranom detinjstvu, ali su se posle dogodile neke  ružne stvari i 10 godina sam bila veoma usamljena. Ali, sada sam zavolela da budem sama i nezavisna, tako da se dešava da sebi kažem: "OK, tri dana si večerala sama, izadji i komuniciraj sa ljudima!"

Glumica je pomenula i svoj izgled. - "Dopada mi se nestanak dečje svežine, to mi se desilo ne samo fizički nego i psihološki. Čini mi se da se telo prilagodjava mislima, duši i srcu. Ako ti u životu ide nabolje, počinješ bolje i da izgledaš!"

Dru se u životu ponaša sasvim obično i ne drhti od straha pred viškom kalorija. - "Volim da lenčarim u krevetu, gledam TV i jedem omiljenu hranu - makarone sa sirom. To sam uradila juče i bilo mi je divno.
A pre toga sam bila u provodu u raskošnoj Givenchy haljini i u cipelama na džinovskim štiklama!"

Дрю Бэрримор
Дрю Бэрримор
Дрю Бэрримор
Дрю Бэрримор
Дрю Бэрримор
Дрю Бэрримор
Дрю Бэрримор
Дрю Бэрримор

Izvor: People

Post: Jelena Stefanović

Нема коментара:

Постави коментар